O nás

Jsme česká dynamická společnost, která se specializuje na výrobu workoutových hřišť pro veřejné, komerční i soukromé využití. Zabýváme se kompletní realizací samostatných workoutových sestav, street workoutů a fitness parků vyrobených pouze z českých komponentů.

Tři
důležité
součásti
PlayWork
null
null

KVALITA

Je u nás vždy na prvním místě. Vývoj, konstrukce, výroba, instalace, testování – všemu je věnována maximální péče a pozornost. Veškeré certifikace dle normy DIN, CZ a EN.

null
null

DESIGN

Minimalistický a hravý vzhled poukazuje na jednoduchost a přirozenost cvičení s vlastní vahou těla a nepůsobí rušivě ve svém okolí.
null
null

FUNKČNOST

Každý prvek má smysl a praktické využití, proto jsou naše produkty jedinečné v konstrukčním řešení a počtu proveditelných cviků.

Základní cviky na venkovní workoutu:

Shyby (přítahy):

Shyby jsou základním a velice efektivním cvikem. Hlavním zapojeným svalem je široký sval zádový. Zapojují se však i další svaly, hlavně bicepsy a svaly předloktí.

Kliky na bradlech:

Základním street-workoutovým cvikem jsou také kliky na bradlech. Kliky na bradlech jsou vhodné pro procvičení tricepsu či prsního svalstva.

Břicho: 

Břicho je ve street workoutu důležité. Břišní svaly se dají procvičit mnoha různými způsoby, jako jsou zkracovačky, sedy-lehy, zvedat nohy na hrazdě (ve visu) a podobně.

Dřepy

Na nohy samozřejmě nesmíte zapomínat. Pro většinu z nás jsou klasické dřepy asi velice jednoduchým cvikem. Dřepování si můžete hodně ztížit, například dřepy na jedné noze nebo dřepy s výskokem, které nejsou tolik jednoduché.

Kliky: 

Kliky zná snad každý. Nejznámější kliky jsou ty klasické, kterými procvičíte komplexní svalstvo hrudníku a paží. Existují i kliky na úzko, které jsou vhodné na procvičení tricepsů a kliky na široko, kterými procvičíte prsní svalstvo.

Kombinace cviků: 

Začněte s venkovním posilováním, pokud máte možnost. Jen nesmíte zapomínat zvyšovat intenzitu tréninku. Pokud na prvním tréninku uděláte například 3 série shybů po 10 opakováních, na dalším tréninku udělejte 4 série shybů po 10 opakováních. Obměňujte cviky, tělo si na trénink nesmí zvyknout. Výhodou street workoutu je také to, že můžete cvičit každý den, což bývá doporučováno profesionály zabývajícími se venkovním posilováním.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat